Zamówienie raz jeszcze proszę

Zamówienie raz jeszcze proszę

Powiązane pliki

Czasami krótka rozmowa telefoniczna pozwala spojrzeć na sprawę z innej perspektywy, mała telefoniczna burza mózgów znaleźć rozwiązanie, a spacer na świeżym powietrzu rozwiązać długo nękający problem. Rozwiązania potrafią przyjść znienacka, z zupełnie innego kierunku. Tak było i tym razem. Zamówienia do dostawców tworzyliście już od dawna. Fajna funkcja, pozwalająca dorzucać towary do zamówienia, aby o nich nie zapomnieć. Sam z niej bardzo często korzystam. Ale dlaczego nie można takiego zamówienia tworzyć dla klienta? Również, aby nie zapomnieć. W sumie to można, bo przecież możesz określić nie tylko dostawcę, ale również klienta docelowego. Tylko nie jest to nazwane, a ceny wpadają w wartościach zakupu. Tak narodził się pomysł modyfikacji istniejącej już funkcjonalności, która dała dodatkowe możliwości. Już mi się bardzo podoba i wiem, że będę ją wykorzystał jeszcze intensywniej. A o zmianach niżej:

Zamówienia zyskały nowa funkcjonalność, teraz możesz tworzyć zamówienia również dla odbiorców wg cen sprzedaży. Dla ułatwienia zamówienia dla klientów mogą mieć własną numerację. Jeśli zamówienie zawiera zarówno dane dostawcy jak i odbiorcy wówczas podczas drukowania lub wysyłania będziesz musiał wybrać adresata dokumentu. Utworzone zamówienie możesz wydrukować lub wysłać do klienta z cenami lub bez, aby ten potwierdził je.
• Jako że zamówienia można tworzyć dla klientów, możesz na ich podstawie wystawić dokument sprzedaży. Wystarczy, że podczas jego tworzenia wybierzesz odpowiednie zamówienie. Dane nabywcy oraz pozycje zostaną uzupełnione wg zamówienia. Zwróć uwagę, że w trakcie wyboru możesz zdecydować, czy ceny w dokumencie sprzedaży mają być wg kartotek magazynowych, czy wg ustaleń w zamówieniu. Jest to o tyle ważne, że jeśli wybierzesz pierwszą opcję, a ceny kartotekowe zmieniają się w zależności od wartości zakupu, wówczas wartość sprzedaży może różnić się od wartości zamówienia na + lub -. Jeśli nie ustaliłeś z klientem sztywnych cen, wówczas jest to bezpieczniejsza opcja, gdyż w nowej dostawie ceny zakupu mogą być wyższe.
• W umowach CPC dodano możliwość konsolidacji umów. Ponieważ zdarza się, że utworzone wcześniej osobne umowy należy połączyć, a dane w całości przenieść do innej umowy, funkcja ta daje taką możliwość. Zarówno urządzenia jak i rozliczenia CPC zostaną przeniesione do wskazanej umowy. Funkcja ta jest dostępna pod prawym przyciskiem myszy w umowach CPC. Ostateczny sposób konsolidacji ustawisz w wywołanym oknie.
• W oknie wyszukiwania urządzenia do zlecenia dodano możliwość wyświetlenia wyłącznie aktywnych urządzeń. Oczywiście możesz wyświetlić również wszystkie niezależnie od stanu.
• W danych klienta w polu „uwagi” zapiszesz więcej informacji, zwiększono ilość znaków do 1000.
• Poprawiona została procedura wysyłania przypomnień o zaległych płatnościach.

Mam nadzieję, że powyższe zmiany sprawią, że Twój program do serwisu będzie jeszcze bardziej pomocny. A jeśli masz jakieś uwagi i propozycje wyślij je, wszystkie mogą być przydatne.

Wasz Menadżer Serwisu

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close