
Co daje Ci Menadżer Serwisu KSERO
Program, który powstał w serwisie kopiarek i drukarek. Obecnie wykorzystuje jego możliwości przeszło sto firm w całej Polsce. Wciąż rozwijany program do serwisu swoją funkcjonalność zawdzięcza wysztkim, którzy z nim pracują. To właśnie ich głosy maja najważniejszy wpływ na rozwój Menadżera Serwisu.
• pełna kontrola nad wykonywanymi usługami,
• pełna informacja na temat obsługiwanych urządzeń,
• szybki dostęp do historii obsługiwanego urządzeń,
• łatwe planowanie terminów przyszłych serwisów,
• rozliczanie serwisu i techników z wyników pracy,
• moduł urządzeń dzierżawionych w kontrakcie CPC,
• wysyłanie dokumentów e-mail prosto z programu do techników i klientów
Moduły

KONTRAHENCI
• klienci, dostawcy, usługodawcy, osoby do kontaktu
• historia współpracy: sprzedaż, dostawy, serwisy, urządzenia, umowy, notatki,
• łatwe wyszukiwanie po nazwie, adresie, osobie do kontaktu, numerze telefonu czy uwagach

URZĄDZENIA
• ewidencje urządzeń serwisowanych,
• historia przeglądów i napraw,
• szczegółowe dane

ZLECENIA NAPRAW
• ewidencja bieżących zadań serwisu,
• dowolna ilość statusów zleceń,
• kontrola stanu napraw,
• powiadomienia klienta

UMOWY CPC
• definowanie kontraktów CPC,
• określanie stawek za najem, strony oddzielnie dla każdego urządzenia,
• szybkie rozliczanie należnści CPC,
• automatyczne obliczanie rentownoci urządzenia i umowy,
• zestawienia CPC dla klienta,
• wystawianie faktury za umowe na „klik”

KOSZTORYSY I OFERT
• kosztorysowanie napraw• przepływ informacji z kosztorysów do zleceń i faktur, faktur
• wysyłanie kosztorysów e- mail
• ofertowanie
• zapisywanie wzorców powtarzalnych faktu

KATALOG MODELI
• edytowalny katalog modeli urządzeń,
• łatwe pobieranie z katalogu np. do zlecenia,
• automatyczne tworzenie listy rodzajów urządzeń
• powiązanie dokumentacji technicznej z modelem

SAMOCHODY W FIRMIE
• wypożyczanie,
• kontrola przeglądów,
• polisy,
• ewidencja/ kontrola kosztów

RAPORTY
• zestawienia sprzedaży
• zestawienia kosztów
obsługi po cenach sprzedaży i zakupu,
• obroty kontrahentów wg:
◦ sprzedaży ◦ zleceń ◦ urządzeń,
• zestawienia zleceń:
◦ serwisu ◦ techników ◦ kontrahentów
• i wiele innych…

FORMULARZE ZLECEŃ
• 25 wzorów wydruków zleceń,
• wydrukiz krótką historią serwisów,
• wydruki bez cen usług i towarów,

KASA
• dokumenty kasowe KP/KW,
• raporty kasowe

EKSPORT JPK
• JPK_VAT
• JPK_FA
• JPK_MAG
Rodzaj licencji
Cena netto
Dostęp do aktualizacji
Kolejny rok aktualizacji
Kolejne dwa lata aktualizacji
Na jedno stanowisko
590,00 PLN
1 rok
150,00 PLN
250,00 PLN
Na trzy stanowiska
1470,00 PLN
1 rok
300,00 PLN
500,00 PLN
Na sześć stanowisk
2340,00 PLN
1 rok
600,00 PLN
900,00 PLN
Do powyższych cen należy doliczyć 23% podatku VAT
Zamów on-lineKilka słów o autorze
Jestem programistą. Ale nie tylko. Ponad 20 lat pracuję w serwisie i wiem jak on działa. Nie tworzę narzędzia, aby było. Ono służy do pracy mi, ale również kilkuset serwisom wielu branż w całej Polsce. I właśnie dlatego, że potrafię naprawić wiele urządzeń, świetnie mi wychodzi analiza procesów jakie zachodzą w serwise. W firmie małej i dużej. Bo klientów mam różnych.
Napisz do mnieNie samym sreen’em człowiek żyje, dlatego przetestuj nasz program.
Nasze oprogramowanie do serwisu jest wciąż rozwijane
Rozbudowany moduł CPC, bardziej zróżnicowane uprawnienia dla użytkowników i kilka fajnych możliwości
Program do serwisu kserokopiarek był tym pierwszym, z którym wyszliśmy w świat. Minęło prawie 20 lat: mamy kilka wersji i nowych produktów na różne urządzenia. Wydawać by się mogło, że[…]
Read moreOczekiwanie ułatwienia już dostępne, sprawdź jakie
Okres wakacyjny dla większości serwisów to czas mniejszej ilości pracy, nie licząc instalatorów klimatyzacji, bo upały najczęściej są czynnikiem wzmożonych zakupów tych urządzeń oraz ich awarii. Jest za to więcej[…]
Read moreCzy program do serwisu może działać szybciej?
Zadaniem każdego programu jest przyspieszyć pewne procesy w firmie. Nie każdemu to wychodzi, ale my staramy się, aby nasz program do serwisu wciąż zmieniał się pod tym względem na plus.[…]
Read more