Uwaga! Ważna aktualizacja.

Tym razem aktualizacja została wydana z konieczności. A chodzi o naprawę mechanizmu zarządzania stanami magazynowymi. Mechanizm ów nie działał prawidłowy w określonych sytuacjach. Kiedy został wystawiony dokument sprzedaży do WZ lub wraz z WZ, a następnie zostały te dokumenty usunięte mogło dojść do podwójnego cofnięcia ilości towaru. Mechanizm został naprawiony i zabezpieczony. Teraz w przypadku powiązania tych dokumentów zostaną usunięte oba, o czym zostaniesz poinformowany podczas usuwania jednego z nich. Oprócz tej ważnej poprawki jest kilka innych istotnych i przydatnych zmian.
- W danych urządzenia możesz ustalić czy jego właścicielem jest przypisany kontrahent, domyślne ustawienie, czy jedna z Twoich firm. Ma to szczególne znaczenie dla branży urządzeń drukującej, aby można było określić, czyją własnością jest urządzenie przypisane do umowy CPC.
- W przypadku umów CPC można grupowo zmienić właściciela na zalogowaną firmę. Możliwość tę znajdziesz pod prawym przyciskiem myszy na tabeli urządzeń w oknie umów CPC.
- W oknie urządzeń pojawił się dodatkowy filtr abyś mógł wyświetlić wszystkie urządzenia należące do Twojej firmy.
- Przebudowany został moduł numerów seryjnych. Teraz podczas przyjmowania urządzeń dokumentem PZ będziesz musiał wpisać numer seryjny zakupionego urządzenia w oknie edycji pozycji. Jeżeli kupiłeś więcej urządzeń będziesz musiał dodać osobne pozycje PZ dla każdego urządzenia. Po zapisaniu dokumentu PZ numery zostaną zapisane do listy numerów seryjnych. Natomiast w przypadku wydawania urządzenia dokumentem sprzedaży, WZ lub RW będzie musiał wybrać numer z listy. Cena zakupu urządzenia będzie pobrana z wartości konkretnego urządzenia, a nie z wartości kartoteki. W tym przypadku również obwiązuje zasada jedno urządzenie, jedna pozycja dokumentu. Numery seryjne będą widoczne na drukowanych dokumentach.
- Dzięki powyższej zmianie w historii urządzenia będzie widoczna informacja o zakupie urządzenia na którą składać się będzie: nazwa dostawcy, numer dokumentu, data dokumentu, wartość zakupu.
Mam nadzieję, że powyższe zmiany przyczynia się do jeszcze bardziej efektywnej pracy w Twoim serwisie. A jeśli masz jakieś uwagi i propozycje wyślij je, wszystkie mogą być przydatne.
Wasz Menadżer Serwisu