Uwaga! Ważna aktualizacja.

Uwaga! Ważna aktualizacja.

Tym razem aktualizacja została wydana z konieczności. A chodzi o naprawę mechanizmu zarządzania stanami magazynowymi. Mechanizm ów nie działał prawidłowy w określonych sytuacjach. Kiedy został wystawiony dokument sprzedaży do WZ lub wraz z WZ, a następnie zostały te dokumenty usunięte mogło dojść do podwójnego cofnięcia ilości towaru. Mechanizm został naprawiony i zabezpieczony. Teraz w przypadku powiązania tych dokumentów zostaną usunięte oba, o czym zostaniesz poinformowany podczas usuwania jednego z nich. Oprócz tej ważnej poprawki jest kilka innych istotnych i przydatnych zmian.

  • W danych urządzenia możesz ustalić czy jego właścicielem jest przypisany kontrahent, domyślne ustawienie, czy jedna z Twoich firm. Ma to szczególne znaczenie dla branży urządzeń drukującej, aby można było określić, czyją własnością jest urządzenie przypisane do umowy CPC.
  • W przypadku umów CPC można grupowo zmienić właściciela na zalogowaną firmę. Możliwość tę znajdziesz pod prawym przyciskiem myszy na tabeli urządzeń w oknie umów CPC.
  • W oknie urządzeń pojawił się dodatkowy filtr abyś mógł wyświetlić wszystkie urządzenia należące do Twojej firmy.
  • Przebudowany został moduł numerów seryjnych. Teraz podczas przyjmowania urządzeń dokumentem PZ będziesz musiał wpisać numer seryjny zakupionego urządzenia w oknie edycji pozycji. Jeżeli kupiłeś więcej urządzeń będziesz musiał dodać osobne pozycje PZ dla każdego urządzenia. Po zapisaniu dokumentu PZ numery zostaną zapisane do listy numerów seryjnych. Natomiast w przypadku wydawania urządzenia dokumentem sprzedaży, WZ lub RW będzie musiał wybrać numer z listy. Cena zakupu urządzenia będzie pobrana z wartości konkretnego urządzenia, a nie z wartości kartoteki. W tym przypadku również obwiązuje zasada jedno urządzenie, jedna pozycja dokumentu. Numery seryjne będą widoczne na drukowanych dokumentach.
  • Dzięki powyższej zmianie w historii urządzenia będzie widoczna informacja o zakupie urządzenia na którą składać się będzie: nazwa dostawcy, numer dokumentu, data dokumentu, wartość zakupu.

Mam nadzieję, że powyższe zmiany przyczynia się do jeszcze bardziej efektywnej pracy w Twoim serwisie. A jeśli masz jakieś uwagi i propozycje wyślij je, wszystkie mogą być przydatne.

Wasz Menadżer Serwisu

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close