Baza urządzeń – praca z urządzeniami

Cyklicznie naprawiane lub konserwowane urządzenia przez serwis warto zapisać w bazie danych. Można je przypisać do klienta, a następnie tworzyć zlecenia serwisowe. Zarządzanie usługami, przyjmowanie nowych zleceń i podejmowanie decyzji o dalszej ich eksploatacji przez klienta staję się o wiele prostsze. Urządzenie zapisane w bazie można szybko odnaleźć, sprawdzić jakie części do tej pory były w nim wymienione, utworzyć nowe zlecenie bez potrzeby pytania klienta, a gdzie ono stoi, bo już to wiemy. Do czego przyda się baza urządzeń w naszym programie do serwisu:

  • Dodawanie nowych urządzeń do bazy i przypisywanie ich do klienta
  • Wystawianie zleceń naprawy
  • Tworzenie kosztorysów naprawy
  • Przeglądanie historii dotychczasowych napraw
  • Łatwe wyszukiwanie urządzenia i przegląd bazy
  • Wysyłanie wiadomości e-mail o konieczności wykonania przeglądu / konserwacji
  • Podział urządzeń na grupy ze względu na branżę, rodzaj
  • Baza modeli dla szybszego wprowadzania urządzeń do bazy

Zobacz jak wprowadzić do bazy nowe urządzenie i w jaki sposób można pracować z tak utworzoną bazą. Poniższy film ułatwi zapoznanie się ze sposobem pracy.

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close