Baza zleceń – praca ze zleceniami

Baza zleceń naprawy to funkcjonalność, która pomaga lepiej organizować pracę serwisu. Dzięki nim mamy wiedzę o realizowanych naprawach, oczekujących na części, a zamknięte mówią o obrotach serwisu i poszczególnych techników. Tworzą one historię działań, którą można w szybki sposób przeglądać. Ułatwia podejmowanie decyzji o dalszej eksploatacji urządzenia. Do czego przyda się baza zleceń w naszym programie do serwisu:

  • Dodawanie, kontrola, ewidencja zgłoszeń zlecanych do serwisu
  • Możliwość tworzenia własnych statusów zlecenia
  • Kontrola ilości i jakości wykonywanych usług
  • Raportowanie wysokości obrotów serwisu, techników i klientów
  • Przeglądanie historii dotychczasowych napraw
  • Łatwe wyszukiwanie zleceń i przegląd bazy
  • Podział zleceń wg grupy urządzeń ze względu na branżę, rodzaj
  • Kosztorysowanie wykonywanych zleceń

Zobacz jak wprowadzić do bazy nowe zlecenie i w jaki sposób można pracować z tak utworzoną bazą. Poniższy film ułatwi zapoznanie się ze sposobem pracy.

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close