Baza zleceń – praca ze zleceniami
Baza zleceń naprawy to funkcjonalność, która pomaga lepiej organizować pracę serwisu. Dzięki nim mamy wiedzę o realizowanych naprawach, oczekujących na części, a zamknięte mówią o obrotach serwisu i poszczególnych techników. Tworzą one historię działań, którą można w szybki sposób przeglądać. Ułatwia podejmowanie decyzji o dalszej eksploatacji urządzenia. Do czego przyda się baza zleceń w naszym programie do serwisu:
- Dodawanie, kontrola, ewidencja zgłoszeń zlecanych do serwisu
- Możliwość tworzenia własnych statusów zlecenia
- Kontrola ilości i jakości wykonywanych usług
- Raportowanie wysokości obrotów serwisu, techników i klientów
- Przeglądanie historii dotychczasowych napraw
- Łatwe wyszukiwanie zleceń i przegląd bazy
- Podział zleceń wg grupy urządzeń ze względu na branżę, rodzaj
- Kosztorysowanie wykonywanych zleceń
Zobacz jak wprowadzić do bazy nowe zlecenie i w jaki sposób można pracować z tak utworzoną bazą. Poniższy film ułatwi zapoznanie się ze sposobem pracy.