Najlepszy program do serwisu z aplikacją mobilną wiosną rozkwita
Program do serwisu i aplikacja serwisowa na telefon z rodziny Menadżera Serwisu zyskały w marcu kilka przydatnych funkcjonalności, które ułatwią pracę biurową, zarządzanie, ale też serwisową. Tak oto najlepszy program do serwisu staje się jeszcze lepszy. Zobacz, co zmieniliśmy.
Jak świat wokół, tak i nasz program do serwisu rozkwita z aktualizacji na aktualizację regularnie podlewany uwagami użytkowników. W marcowej aktualizacji przeważają drobne zmiany, które jednak usprawniają pracę. Na temat tych najistotniejszych znajdziesz informacje poniżej.
Największy rozkwit nastąpił w aplikacji mobilnej. Aplikacja serwisowa na telefon dostała kilka bardzo ważnych i przydatnych funkcjonalności. Dzięki nim praca w terenie dla serwisantów będzie jeszcze sprawniejsza.
Menadżer Serwisu Auto / Multi / Ksero, Fakturka
- Do, i tak już sprawnego, wyszukiwania klientów doszła możliwość wyszukiwania po osobie do kontaktu. Jeżeli klikniesz dodatkową ikonę która pojawiła się nad tabelą klienta, otworzy się okno z listą wszystkich osób do kontaktu. Wybór pozwoli na odnalezienie kontrahenta do którego dana osoba jest przypisana.
- Powyższy mechanizm zastosowano w edycji zlecenia. Tworząc nowe zlecenie możesz kliknąć dodanie osoby do kontaktu, odnalezienie właściwej spowoduje wybór kontrahenta do zlecenia.
- Podczas tworzenia zlecenia możesz wpisać osobę zgłaszającą. Jedak wybór kontrahenta może spowodować iż taką osobą stanie się osoba kontaktowa z danych kontrahenta. O tym czy się tak wydarzy decyduje nowy parametr w ustawieniach globalnych programu „Wstawiaj osobę do kontaktu z danych klienta dla nowych zleceń”.
- W ustawieniach globalnych pojawił się jeszcze jeden parametr „Nie drukuj na zleceniach indeksów”.
Aplikacja na telefon Menadżer Serwisu Mobile
- Na liście zleceń, w edycji zlecenia oraz kontrahenta dostrzeżesz nowa ikonę słuchawki telefonu. Kliknięcie tej ikony spowoduje wywołanie telefonu i wpisanie numeru do klienta (jeżeli został zapisany w danych kontrahenta) lub zlecenia, aby ułatwić serwisantowi dzwonienie do niego. Jeżeli w polu „nr telefonu” jest więcej numerów, powinny one być oddzielone przecinkiem lub średnikiem, wówczas zostanie wybrany pierwszy w kolejności.
- Nową bardzo istotną funkcjonalnością jest możliwość dodawania nowych zleceń przez serwisanta. Funkcja jest dostępna z dwóch miejsc: z głównego menu oraz z listy zleceń. W przypadku głównego menu najpierw należy wybrać kontrahenta, a potem urządzenie. Wszystkie dane oczywiście można wpisać ręcznie bez wyboru danych z bazy (w zależności od branży). Dodawanie zlecenia dostępne jest również na liście zleceń: wywołanie funkcji w tym miejscu z góry definiuje kontrahenta, należy tylko wybrać lub dopisać urządzenie. Nowe zlecenie serwisant może przydzielić sobie, ale jeżeli tego nie zrobi będzie dostępne dla pozostałych pracowników.
- Wyszukiwanie kontrahentów odbywa się po nazwie, adresie, NIP, oraz miejscowości. Możesz również użyć filtru miejscowości, który budowany jest na podstawie zleceń. Wyszukuje wyłącznie aktywnych kontrahentów. Jeżeli fraza wyszukiwania daje więcej wyników niż 5-10 wówczas możesz przeglądać kolejne wyniki klikając odpowiednia ikonę.
- Dodano wyszukiwanie urządzeń po numerze seryjnym, ewidencyjnym oraz miejscu postoju.
- Na liście urządzeń jeżeli urządzenie jest w umowie CPC widoczny jest zapis “Objęta umową CPC”.
Mam nadzieję, że powyższe zmiany przyczynia się do jeszcze bardziej efektywnej pracy w Twoim serwisie. A jeśli masz jakieś uwagi i propozycje wyślij je, wszystkie mogą być przydatne.