Rozbudowany moduł CPC, bardziej zróżnicowane uprawnienia dla użytkowników i kilka fajnych możliwości
Program do serwisu kserokopiarek był tym pierwszym, z którym wyszliśmy w świat. Minęło prawie 20 lat: mamy kilka wersji i nowych produktów na różne urządzenia. Wydawać by się mogło, że nasze oprogramowanie dla serwisu ma już wszystko, czego trzeba, a jednak wciąż pojawiają się nowe możliwości. Funkcje, których oczekujecie, i które pomagają Wam w codziennej pracy. I tym razem w wersji Ksero pojawiła się funkcjonalność, która znacznie poprawi efektywność Waszej pracy i analizy zebranych danych.
Zresztą, w pozostałych wersjach Menadżer Serwisu również oferuje Wam więcej. Co nowego dajemy Waszym serwisom tym razem? Przeczytaj poniżej.
- W MS Ksero rozbudowana została historia pracy urządzenia. W jednej części działa ona jak dotychczas i przedstawia zlecenia serwisowe jakie zostały wykonane. Dodatkowa zakładka „Umowy CPC” wyświetla przebieg umów CPC. Pokazuje ilość stron oraz wysokość naliczonych opłat. Ile wyniosły koszty, wynik poszczególnych miesięcy oraz łączny. Jeżeli urządzenie „wędrowało” po klientach, zobaczysz, którzy z nich je użytkowali i z jaką intensywnością. Przebieg umowy CPC możesz wyświetlić w wybranym okresie, ale z całej historii możesz zaznaczyć jakiś okres i skopiować go do schowka klikając prawy przycisk myszy na tabeli. Dane te wkleisz do arkusza np. w Excelu. Jeśli klikniesz dwukrotnie na wybranym rozliczeniu poznasz pozostałe jego szczegóły.
- W module własnych wzorców wydruków pojawiły się dodatkowe pola ze zlecenia, w tym z danymi oddziałów, do zamieszczenia na wydruku. Szczególnie przydatne będą dla firm, które posiadają oddziały i chcą zautomatyzować wydruki.
- W danych użytkownika możesz określić czy będzie miał dostęp do aplikacji głównej, mobilnej, czy obu.
- W uprawnieniach pojawiło się jedno dodatkowe. Wiem, że ważne dla wielu z Was. Otóż jeśli technik loguje się do programu, może widzieć wyłącznie swoje zlecenia. Nie dotyczy to historii serwisowej urządzeń. Zmianę te wprowadziliśmy ze względu na występujące konflikty wewnątrz firm pomiędzy pracownikami, którzy czasami za dużo wiedzą na temat pracy reszty zespołu.
- W tabeli dokumentów kosztowych pojawiła się dodatkowa kolumna z wartością netto dokumentu.
- W module numerów seryjnych pojawiła się możliwość odpięcia numeru seryjnego od odbiorcy oraz wszystkich dokumentów.
- Usprawniliśmy eksport przelewów w systemie podzielonej płatności dla niektórych banków.
Mam nadzieję, że powyższe zmiany przyczynia się do jeszcze bardziej efektywnej pracy w Twoim serwisie. A jeśli masz jakieś uwagi i propozycje wyślij je, wszystkie mogą być przydatne.
Wasz Menadżer Serwisu