Jesienne porządki i aktualizacje czas zacząć

Jesienne porządki i aktualizacje czas zacząć

Jak często robicie porządki? Te domowe czy firmowe pewnie dość często. A jak często porządkujecie swoją pocztę e-mail? Nie za często, jak większość z jej posiadaczy. Ostatnio robiąc właśnie takie porządki poszło do kosza mnóstwo Waszych wiadomości związanymi z prośbami, propozycjami i uwagami do naszego programu serwisowego. Ileż tego było! Porządki te uświadomiły nam, ilość zrealizowanych zadań i ogrom włożonej pracy. Było tego naprawdę dużo. Nie oznacza to, że zrealizowane są kompletnie wszystkie. To niemożliwe, musielibyście przestać przesyłać nowe. Ale tego nie chcemy. Obecna aktualizacja opiera się również o Wasze zgłoszenia. A co wnosi, wymienione jest niżej.

  • Do wydruku zestawienia należności dodaliśmy numer konta bankowego Waszej firmy. Przyda się, gdy wyślesz klientowi listę jego zaległości.
  • Ci z Was, który pracują na wielu monitorach zapewne zauważyli, że okienka potrafią się otworzyć na nie właściwym ekranie. Uporządkowaliśmy tę kwestię. Teraz okienka będą pojawiać się w bardziej przewidywalnych i wygodnych miejscach.
  • Jeżeli program służy do pracy kilku firm, niezależnie od powodu, a zlecenia serwisowe są prowadzone na wspólnej bazie klientów i urządzeń, czasem zdarzało się, że zlecenie przydzielono niewłaściwej firmie. Poprawiliśmy algorytm, aby zlecenia trafiały do właściwych firm w zależności od przydziału klienta i urządzenia.
  • Po zmianie interfejsu wersja Ksero zyskała możliwość drukowania etykiet. Okazało się jednak, że w niektórych przypadkach konfiguracja druku dla etykiety do zlecenia nie zawsze działała poprawnie. Ale jest już lepiej dzięki przesłanym zgłoszeniom.
  • Przy okazji prac wokół etykiety dodaliśmy możliwość wydruku dodatkowych informacji dotyczących zlecenia: numer seryjny urządzenia oraz hasło do zlecenia w Webpanel.
  • Czasem podczas indeksowania bazy danych wyskakiwał błąd, ale nie wiadomo było jaki i z jakiego powodu. Teraz będzie więcej informacji zwrotnych w przypadku błędów, abyśmy lepiej mogli zdiagnozować przyczynę.
  • Dodaliśmy też zapis LOG operacji na plikach FTP w oknie konfiguracji, aby nie umknęło coś, co być może nie było pożądanym działaniem.

Dziękujemy za wszelkie przesłane uwagi, przesyłacie kolejne, bo właśnie one mają istotny wpływ na dalszy rozwój Menadżera Serwisu. To dzięki nim nasz i Wasz program do serwisu staje się co raz lepszy.

Wasz Menadżer Serwisu

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close