Przypadkowe usunięcie danych, to częsty problem
- Aby usunąć niektóre dane muszą one być najpierw oznaczone jako nie aktywne. Dotyczy to kontrahentów, urządzeń oraz umów CPC. Jeżeli będziesz chciał usunąć któreś z nich, najpierw musisz edytować i oznaczyć jako nieaktywne. Dopiero wówczas będzie możliwość usunięcia, będzie ono bardziej świadome co pozwoli uniknąć przypadkowego działania. Niestety nie czytamy komunikatów wyświetlanych przez program i automatycznie klikamy „TAK”…
- Zmienione zostało oprocentowanie noty odsetkowej na aktualne czyli 0,0675% za jeden dzień.
- Jeżeli często wykonujesz zlecenia na to samo lub identyczne urządzenia dla tego samego klienta możesz wystawić ponownie podobne zlecenie. Wystarczy, że na zlecenie klikniesz prawym przyciskiem myszy i z menu kontekstowego wybierzesz „Dodaj podobne zlecenie”. Do nowego zlecenia zostaną wstawione automatycznie dane kontrahenta, urządzenia, zgłoszony problem oraz kod uszkodzenia, rodzaj zlecenia i usługi oraz metoda powiadomienia. Znacznie przyspieszy to wystawianie kolejnych zgłoszeń.
- Jak doskonale wiecie Menadżer Serwisu to chyba najczęściej aktualizowany program do serwisu 🙂 Nie wiedzieć czemu nie udostępnialiśmy do tej pory w prosty sposób informacji do kiedy masz dostęp do aktualizacji. Dla wielu z Was był problemem. Kiedy chcieliście wykonać kolejną aktualizację okazywało się, że nie możecie. Ta aktualizacja to zmienia! Teraz po uruchomieniu programu będziesz od razy widział kiedy mija okres, a gdy będzie zbliżał się koniec, informacja wyświetli się w kolorze, który na pewno zwróci Twoją uwagę.
Dziękuję wszystkim za dotychczasową współpracę i przesyłane uwagi. Są one dla mnie niewątpliwym impulsem do dalszego działa, a pozytywne głosy, które dochodzą z całej Polski tylko je wzmacniają. Przesyłacie je nadal, bo to one mają największy wpływ na rozwój programu.
Wasz Menadżer Serwisu