Czy program do serwisu może działać szybciej?

Czy program do serwisu może działać szybciej?

Zadaniem każdego programu jest przyspieszyć pewne procesy w firmie. Nie każdemu to wychodzi, ale my staramy się, aby nasz program do serwisu wciąż zmieniał się pod tym względem na plus. I tym razem doszło kilka funkcji, które nieco przyspieszą, a nieco uporządkują. Niewątpliwie, nowa aplikacja mobilna na telefon przyspieszy przepływ informacji z terenu do Waszego centrum operacyjnego 🙂 Wszystko co serwisant wpisze w telefonie natychmiast pojawia się w bazie danych. Dane możecie odczytać, wydrukować lub przesłać dalej wg potrzeb. A co jeszcze nowego pojawiło się w Menadżerze Serwisu, przeczytasz poniżej.

  • Podczas tworzenia dokumentu sprzedaży możesz automatyczne utworzyć dokumentu WZ. Wystarczy zaznaczyć „Wystaw WZ do faktury” w dolnej części okna edycji dokumentu. Funkcja ta jest dostępna tylko podczas dodawania nowego dokumentu, a nie ponownej edycji. Możesz narzucić takie tworzenie WZ wszystkim użytkownikom zaznaczając odpowiednią informację w ustawieniach programu / Dane firmy / Pozostałe dane. Wówczas WZ będzie tworzone domyślnie do każdego dokumentu sprzedaży. Funkcja ta może być szczególnie przydatna dla firm rozliczających się w systemie tzw. pełnej księgowości (KH).
  • W oknie umów CPC poprawiliśmy algorytm ich odczytu, teraz działa znacznie szybciej, ale ostatni licznik rozliczenia zobaczyć w oknie rozliczeń zamiast w danych urządzenia.
  • Nowością jest możliwość rozliczania urządzeń w umowach CPC, które nie posiadają licznika, a co za tym idzie posiadają jedynie opłatę stałą. Wystarczy w ustawieniach stawek CPC zaznaczyć „Rozliczaj bez liczników”. Rozliczanie automatyczne lub półautomatyczne spowoduje utworzenie rozliczenia CPC oraz naliczenie opłaty stałej.
  • W ustawieniach programu wyślesz żądanie wygenerowania licencji dla aplikacji mobilnej dla Android i iOS w zakładce „Licencja dla aplikacji Mobile”. Jeżeli dopiero chcesz przetestować aplikację mobilną zaznacz „Licencja testowa”. Otrzymasz możliwość pełnego przetestowania aplikacji przez przynajmniej 1 miesiąc. Jeżeli zakupiłeś licencję, wpisz koniecznie ilość zakupionych stanowisk. W tym samym miejscu aktywujesz licencję po informacji zwrotnej o jej wygenerowaniu.
  • W magazynie pod prawym przyciskiem myszy jest funkcja „Dodaj podobne”, która ułatwia dodawanie podobnych kartotek. Ta sama możliwość została dodana w oknie wyszukiwania kartotek dla dokumentów. Zaoszczędzi to Wam sporo czasu przy tworzeniu PZów i wprowadzaniu nowych, ale podobnych towarów.
  • W tym samym oknie wyszukiwania towarów i usług dodano możliwość analizowania przepływów dla wybranej kartoteki oraz historii wiersza. Ułatwi to analizę zakupów i sprzedaży towarów i usług z poziomu tworzenia dokumentów.
  • Jak dużą bazę kontrahentów posiadasz? A ilu z nich zmieniło nazwę, adres, a być może zakończyło działalność? Jeśli tego nie wiesz, to wyobraź sobie, że nie jesteś jedyny. Ale teraz możesz łatwo to sprawdzić. W oknie kontrahentów pod prawym przyciskiem myszy znajdziesz funkcję „Aktualizacja kontrahentów z GUS”. Kliknięcie otworzy okno w którym możesz wywołać sprawdzenie bazy kontrahentów. Możesz sprawdzić wszystkich lub określoną grupę. Aktualizacja danych zmieni dane kontrahentów na aktualne oraz oznaczy ich w przypadku zawieszenia lub zamknięcia. Dodatkowo w oknie kontrahentów pojawił się kolejny filtr, który umożliwi Ci wyświetlenie np. wszystkich kontrahentów, którzy zawiesili działalność.

Mam nadzieję, że powyższe zmiany przyczynia się do jeszcze bardziej efektywnej pracy w Twoim serwisie. A jeśli masz jakiś ciekawy pomysł wyślij go, może zostanie wdrożony.

Wasz Menadżer Serwisu

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close