Ogromne ułatwienie dla serwisów kopiarek

Ogromne ułatwienie dla serwisów kopiarek

Rozliczasz umowy CPC? Zapomnij o wpisywaniu setek stanów liczników. Teraz w Menadżerze Serwisu wpisują się same. Dzięki V-Maintenance. Poznajcie superduet.

Od długiego czasu w rozmowach z szefami serwisów kopiarek i drukarek, powracał jak bumerang wątek rozliczania umów CPC. Moduł umów CPC w MS Ksero spisuje się świetnie. Co nie zmienia faktu, że te wszystkie liczniki, raz w miesiącu trzeba wklepać. A jeżeli urządzeń jest kilkaset, to potrzeba na to wiele godzin pracy. Co zatem możesz zrobić, aby uprościć rozliczanie umów? Często słyszałem: Panie Krzysztofie, a może napisalibyście jakiś soft, który będzie odczytywał liczniki z maszyn? W sumie czemu nie. Jednak zamiast wyważać otwarte drzwi, rozejrzeliśmy się wśród rozwiązań dostępnych na rynku. Spodobało nam się V-Maintenance: funkcjonalne rozwiązanie w przystępnej cenie i możliwa współpraca z autorem, co z koncernami IT nie koniecznie musiałoby się udać. Okazało się, że integracja dwóch rozwiązań jakimi są Menadżer Serwisu Ksero oraz V-Maintenance nie jest wcale trudna. I tak w module umów CPC pojawiły się dwie dodatkowe ikony. Teraz rozliczenie umowy to kilka klików myszką, bez przeklepywania liczników. A rozliczenie umowy, która dotyczy nawet setki urządzeń trwa niecałą minutę. Czy o to chodziło? Pan Łukasz z Elbląga już przetestował i powiedział „To jest to!”.

A co jeszcze nowego przynosi aktualizacja? Oto lista zmian:

  • Integracja umów CPC z V-Maintenance. Szybkie rozliczanie umów na podstawie pobranych liczników bezpośrednio z urządzeń. Więcej na MS Ksero z wtyczką do automatycznego odczytywania liczników CPC
  • Zmieniono sposób przeliczania pozycji w dokumentach sprzedaży. Obliczenia są dokonywane natychmiast po zmianie dowolnej wartości. Zmiana wpłynie na mniejszą ilość błędów.
  • Dodano możliwość wstawiania danych ze zleceń do edytowalnych wzorców dokumentów. Dzięki temu możesz tworzyć różnego rodzaju wydruki do zleceń. Dodano też ikonę drukowania takiego dokumentu, aby przyspieszyć działania.
  • Podczas tworzenia nowego zlecenia można automatycznie wydrukować wybrany wzorzec dokumentu. Usprawni to wydawanie różnych dokumentów dla klientów podczas przyjmowania rządzeń do naprawy.
  • W wersji Ksero w raporcie posiadanych urządzeń dodano możliwość sortowania po nazwie kolumny. Nowa kolumna z datą ostatniego serwisu ułatwia ich przegląd i planowanie.
  • W wersji Multi i Auto poszerzono funkcjonalność wysyłania SMSów do klientów ze zlecenia. Zapisane wzorce wiadomości można dodawać do informacji o zleceniu, a nie tylko je zastępować.

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close