Ogromne ułatwienie dla serwisów kopiarek
Ogromne ułatwienie dla serwisów kopiarek
Rozliczasz umowy CPC? Zapomnij o wpisywaniu setek stanów liczników. Teraz w Menadżerze Serwisu wpisują się same. Dzięki V-Maintenance. Poznajcie superduet.
Od długiego czasu w rozmowach z szefami serwisów kopiarek i drukarek, powracał jak bumerang wątek rozliczania umów CPC. Moduł umów CPC w MS Ksero spisuje się świetnie. Co nie zmienia faktu, że te wszystkie liczniki, raz w miesiącu trzeba wklepać. A jeżeli urządzeń jest kilkaset, to potrzeba na to wiele godzin pracy. Co zatem możesz zrobić, aby uprościć rozliczanie umów? Często słyszałem: Panie Krzysztofie, a może napisalibyście jakiś soft, który będzie odczytywał liczniki z maszyn? W sumie czemu nie. Jednak zamiast wyważać otwarte drzwi, rozejrzeliśmy się wśród rozwiązań dostępnych na rynku. Spodobało nam się V-Maintenance: funkcjonalne rozwiązanie w przystępnej cenie i możliwa współpraca z autorem, co z koncernami IT nie koniecznie musiałoby się udać. Okazało się, że integracja dwóch rozwiązań jakimi są Menadżer Serwisu Ksero oraz V-Maintenance nie jest wcale trudna. I tak w module umów CPC pojawiły się dwie dodatkowe ikony. Teraz rozliczenie umowy to kilka klików myszką, bez przeklepywania liczników. A rozliczenie umowy, która dotyczy nawet setki urządzeń trwa niecałą minutę. Czy o to chodziło? Pan Łukasz z Elbląga już przetestował i powiedział „To jest to!”.
A co jeszcze nowego przynosi aktualizacja? Oto lista zmian:
- Integracja umów CPC z V-Maintenance. Szybkie rozliczanie umów na podstawie pobranych liczników bezpośrednio z urządzeń. Więcej na MS Ksero z wtyczką do automatycznego odczytywania liczników CPC
- Zmieniono sposób przeliczania pozycji w dokumentach sprzedaży. Obliczenia są dokonywane natychmiast po zmianie dowolnej wartości. Zmiana wpłynie na mniejszą ilość błędów.
- Dodano możliwość wstawiania danych ze zleceń do edytowalnych wzorców dokumentów. Dzięki temu możesz tworzyć różnego rodzaju wydruki do zleceń. Dodano też ikonę drukowania takiego dokumentu, aby przyspieszyć działania.
- Podczas tworzenia nowego zlecenia można automatycznie wydrukować wybrany wzorzec dokumentu. Usprawni to wydawanie różnych dokumentów dla klientów podczas przyjmowania rządzeń do naprawy.
- W wersji Ksero w raporcie posiadanych urządzeń dodano możliwość sortowania po nazwie kolumny. Nowa kolumna z datą ostatniego serwisu ułatwia ich przegląd i planowanie.
W wersji Multi i Auto poszerzono funkcjonalność wysyłania SMSów do klientów ze zlecenia. Zapisane wzorce wiadomości można dodawać do informacji o zleceniu, a nie tylko je zastępować.