Bardziej szczegółowe raportowanie i nowe funkcje w aktualizacji Menadżera Serwisu Multi i Fakturki
Wydruk naprawy gwarancyjnej, zakładka z danymi o przesyłce, czy rozbudowa raportu obrotów kontrahenta to tylko niektóre funkcje, które pojawiają się w najnowszej wersji Menadżera Serwisu oraz Fakturki.
Oddajemy do Państwa użytku kolejną wersję programu do serwisu. Zmiany to przede wszystkim ułatwienia w obsłudze.
W wersji Multi:
- w oknie zleceń dodano przyciski drukowania potwierdzenia przyjęcia urządzenia do naprawy oraz etykiety, co daje szybszy dostęp do funkcji, dostępnej do tej pory wyłącznie pod prawym klawiszem myszy.
- W tym samym oknie w menu prawego klawisza myszy dodano wydruk naprawy gwarancyjnej. Dokument zawiera informacje o naprawie oraz wymienianych częściach.
- W edycji zlecenia pojawiła się dodatkowa zakładka, w której można wprowadzić informacje o przesyłce, przydatne np. przy odsyłaniu naprawianego urządzenia.
- Rozbudowano raport obrotów kontrahenta dodając następujące elementy:
- eksport do pliku TXT/CSV zestawienia sprzedaży, aby można było następnie otworzyć w arkuszu kalkulacyjnym. Funkcja dostępna pod klawiszami druku i zapisu raportu;
- dodatkowe filtrowanie zleceń wykonanych dla klienta;
- eksport zestawienia zleceń do pliku TXT/CSV jw.
- W raporcie zaplanowanych wizyt dodano możliwość przesunięcia następnej wizyty o okres przeglądowy. Operacje tę można wykonać grupowo, podobnie jak dodanie zlecenia do wszystkich widocznych urządzeń.
W programie MS Multi i programie fakturującym Fakturka:
- poprawiono obliczanie podatku VAT w fakturach korektach.
Czekamy na dalsze Państwa uwagi i propozycje, dzięki którym nasz program do zarządzania serwisem staje się coraz lepszy.