2014-01-01 Noworoczna aktualizacja Menadżera Serwisu Multi
Z początkiem roku udostępniamy kolejną wersję programu do serwisu Menadżer Serwisu Multi. Jako, że jest to wersja obecnie mocno rozwijana pojawia się w niej co raz więcej funkcji.
Tym razem pojawiły się raporty zleceń otwartych oraz planowanych wizyt. Pojawiła się kolejna grupa urządzeń – alarmowe, którą można szczegółowo opisać. Dzięki temu również firmy prowadzące serwis instalacji alarmowych mogą ewidencjonować wykonywane zlecenia instalacji i napraw oraz przypominać klientom o koniecznych przeglądach. Takie przypomnienie można wysłać bezpośrednio z programu, jeśli urządzenie lub kontrahent ma zapisany adres e-mail. Należy jednak uprzednio w ustawieniach globalnych programu skonfigurować skrzynkę e-mail oraz domyślną wiadomość.
Zapraszamy do przesyłania kolejnych uwag i propozycji.