Serwis Bank Kraków, Magdalena Lelek
Serwis Bank Kraków, Magdalena Lelek
Z firmą Serwisoft współpracujemy od czerwca 2014 roku, kiedy wdrożyliśmy program do zarządzania serwisem Menadżer Serwisu Multi. Szybko okazało się, iż była to trafna decyzja.
Wdrożone oprogramowanie okazało się bardzo pomocne w naszej pracy. Służy nam nie tylko do zarządzania usługami serwisowymi, ale również magazynem, a także jako program do fakturowania. Naszymi klientami są banki oraz firmy z nimi współpracujące. Sprzedajemy i naprawiamy sprzęt bankowy w setkach placówek w całej Polsce i bardzo ważne jest, abyśmy wiedzieli wszystko o każdym obsługiwanym przez nas urządzeniu. Dzięki Menadżerowi Serwisu, nasi serwisanci mają doskonale uporządkowaną pracę, a my – pełną informację na temat jej przebiegu i aktualnego stanu.
Jednak najważniejszym elementem tej współpracy jest kontakt z autorami programu. Dzięki otwartości na zmiany, program do serwisu jest ciągle udoskonalany, również o nasze potrzeby, które są realizowane w rozsądnym czasie, a w razie problemów zawsze możemy liczyć na pomoc
ze strony firmy.
Dlatego gorąco polecam oprogramowanie Menadżer Serwisu Multi, jako rozwiązanie do każdej firmy, która zajmuje się serwisowaniem urządzeń, a firmę Serwisoft jako kompetentnego partnera do współpracy w biznesie.
Z poważaniem Magdalena Lelek Prezes Spółki |