Rozliczenie umowy CPC jeszcze nigdy nie było tak proste!
Ostatnio najwięcej zmian jest kierowanych dla firm zajmujących się urządzeniami drukującymi. Nie inaczej jest i tym razem. Wciąż rozwijany i ulepszany moduł do rozliczania umów CPC, który przynosi wiele korzyści jego użytkownikom. Znacznie skraca czas ich rozliczania, zwłaszcza w połączeniu z MS Liczniki oraz v-Maintenance. Nie oznacza to, że oczekiwania serwisów innych branż nie są realizowane. Również one znajdą zmiany, które usprawnią ich pracę. A jakie zmiany przynosi aktualizacja? Oto ich lista.
- Moduł umów CPC w wersji Ksero pracuje szybciej. Po pierwsze szybciej się uruchamia po zmianie procedury sprawdzającej nierozliczone umowy. Dodatkowo można wyświetlić tylko te umowy, które nie zostały ostatecznie rozliczone w wybranym miesiącu. Można również je oznaczyć. Dużo łatwiej będzie dotrzeć do nich i je rozliczyć. Dodatkowo można wyświetlić tylko 3 ostatnie rozliczenia CPC, co również przyspieszy pracę, zwłaszcza przez internet przy dużej ilości umów.
- W danych umowy CPC można zapisać dodatkowe informacje w zakładce „Pozostałe zapisy”: opis umowy, uwagi, dane opiekuna.
- W stawkach CPC pojawiło się dodatkowe pole na stałe koszty własne np. ubezpieczenie.
- W umowach ze stronami w opłacie stałej będzie zapisywana wartość niewykorzystanych stron. Dodano również raport „Zestawienie stron i limitów”, który pokaże ich rozkład miesięczny oraz podsumuje ilość za wybrany okres.
- Dodano obsługę poczty przez SSL oraz kont Gmail. Aby jednak korzystać z poczty na serwerach Google należy odpowiednio skonfigurować konto. Opis znajduje się tutaj.
- Zmodyfikowano raport zleceń otwartych dodając możliwość wyświetlenia wg terminu oraz godziny serwisu.
- W wersji Multi i Auto do funkcji zadań dodano uprawnienia ograniczające dostęp, edycję i usuwanie. Zatem jeśli nie możesz otworzyć zadań musisz w ustawieniach użytkownika nadać uprawnienia dostępu.
- Do faktur można dodawać notatki / uwagi, które mogą być niejawne dla innych. Są to uwagi niedrukowane na dokumencie.
- W edycji kontrahenta można ustawić domyślna formę i termin płatności dla nowych kontrahentów. Ustawienie to jest na stanowisko, a nie globalnie.
- Na panelu akceptacji zleceń z WebPanel można ustalić dodatkowe parametry zlecenia podczas jego dodawania.
- W fakturach kosztowych można oznaczyć konieczność opłacenia faktury mechanizmem podzielonej płatności. Ma to przełożenie na generowanie przelewu dla takiej faktury.
Jak zwykle jest również szereg mniejszych zmian i poprawek, które poczyniliśmy po Waszych zgłoszeniach. Czekamy na kolejne.
Krzysztof Pietras – Menadżer Serwisu