Rozliczenie umowy CPC jeszcze nigdy nie było tak proste!

Rozliczenie umowy CPC jeszcze nigdy nie było tak proste!

Ostatnio najwięcej zmian jest kierowanych dla firm zajmujących się urządzeniami drukującymi. Nie inaczej jest i tym razem. Wciąż rozwijany i ulepszany moduł do rozliczania umów CPC, który przynosi wiele korzyści jego użytkownikom. Znacznie skraca czas ich rozliczania, zwłaszcza w połączeniu z MS Liczniki oraz v-Maintenance. Nie oznacza to, że oczekiwania serwisów innych branż nie są realizowane. Również one znajdą zmiany, które usprawnią ich pracę. A jakie zmiany przynosi aktualizacja? Oto ich lista.

  • Moduł umów CPC w wersji Ksero pracuje szybciej. Po pierwsze szybciej się uruchamia po zmianie procedury sprawdzającej nierozliczone umowy. Dodatkowo można wyświetlić tylko te umowy, które nie zostały ostatecznie rozliczone w wybranym miesiącu. Można również je oznaczyć. Dużo łatwiej będzie dotrzeć do nich i je rozliczyć. Dodatkowo można wyświetlić tylko 3 ostatnie rozliczenia CPC, co również przyspieszy pracę, zwłaszcza przez internet przy dużej ilości umów.
  • W danych umowy CPC można zapisać dodatkowe informacje w zakładce „Pozostałe zapisy”: opis umowy, uwagi, dane opiekuna.
  • W stawkach CPC pojawiło się dodatkowe pole na stałe koszty własne np. ubezpieczenie.
  • W umowach ze stronami w opłacie stałej będzie zapisywana wartość niewykorzystanych stron. Dodano również raport „Zestawienie stron i limitów”, który pokaże ich rozkład miesięczny oraz podsumuje ilość za wybrany okres.
  • Dodano obsługę poczty przez SSL oraz kont Gmail. Aby jednak korzystać z poczty na serwerach Google należy odpowiednio skonfigurować konto. Opis znajduje się tutaj.
  • Zmodyfikowano raport zleceń otwartych dodając możliwość wyświetlenia wg terminu oraz godziny serwisu.
  • W wersji Multi i Auto do funkcji zadań dodano uprawnienia ograniczające dostęp, edycję i usuwanie. Zatem jeśli nie możesz otworzyć zadań musisz w ustawieniach użytkownika nadać uprawnienia dostępu.
  • Do faktur można dodawać notatki / uwagi, które mogą być niejawne dla innych. Są to uwagi niedrukowane na dokumencie.
  • W edycji kontrahenta można ustawić domyślna formę i termin płatności dla nowych kontrahentów. Ustawienie to jest na stanowisko, a nie globalnie.
  • Na panelu akceptacji zleceń z WebPanel można ustalić dodatkowe parametry zlecenia podczas jego dodawania.
  • W fakturach kosztowych można oznaczyć konieczność opłacenia faktury mechanizmem podzielonej płatności. Ma to przełożenie na generowanie przelewu dla takiej faktury.

Jak zwykle jest również szereg mniejszych zmian i poprawek, które poczyniliśmy po Waszych zgłoszeniach. Czekamy na kolejne.

Krzysztof Pietras – Menadżer Serwisu

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close