Jak zamówić okres testowy oraz aktywować licencję dla aplikacji mobilnej Menadżer Serwisu Mobile dla Android oraz iOS.
Aby zamówić okres testowy musisz posiadać skonfigurowane konto e-mail w programie. Zakładam, że taką konfigurację posiadasz, aby mieć możliwość wysyłania faktur do klientów lub zleceń do techników. Wykonaj kolejno czynności:
- Przejdź do aplikacji głównej Menadżer Serwisu Auto, Multi lub Ksero.
- Z menu Program wybierz Ustawienia programu
- Przejdź do zakładki Licencja dla aplikacji Mobile.
- W polu Unikalny UID użytkownika powinien być widoczny unikalny dla Twojej firmy ciąg 36-ciu znaków .
- Następnie kliknij Wyślij w celu rejestracji licencji.
- Po prawej stronie pojawią się dodatkowe informacje z danymi Twojej firmy do rejestracji. W polu Ilość zamówionych licencji wpisz ilość kont użytkowników, które potrzebujesz do testów. W polu Dodatkowe informacje dopisz informację np. okres testowy, oraz jak długiego czasu potrzebujesz, aby przeprowadzić niezbędne testy funkcjonalne.
- Następnie kliknij Wyślij, otworzy się okno wysyłania wiadomości, a w nim kliknij Wyślij wiadomość. Informacja zostanie wysłana na odpowiedni e-mail.
Jeśli otrzymałeś informację zwrotną o wygenerowaniu nowej licencji dla MS Mobile, możesz ją aktywować.
Nową licencję dla aplikacji mobilnej możesz aktywować na okres testowy lub kolejny okres dostępu do aktualizacji. Aby to zrobić wykonaj poniższe kroki:
- Przejdź do aplikacji głównej Menadżer Serwisu Auto, Multi lub Ksero.
- Z menu Program wybierz Ustawienia programu
- Przejdź do zakładki Licencja dla aplikacji Mobile.
- Kliknij przycisk Aktywuj licencję, jeżeli na naszym serwerze znajduje się poprawnie wygenerowana licencja zostanie ona odczytana i zapisana do Twojej bazy danych.
- Zostanie wyświetlona informacja o rodzaju licencji oraz terminie jest upływu.