Nowe lepsze od dobrego i 7 niespodzianek

Nowe lepsze od dobrego i 7 niespodzianek

Stara mądrość życiowa głosi, że lepsze jest wrogiem dobrego. Jednak, ku naszej radości, nie dotyczy to najwidoczniej Menadżera Serwisu Ksero. Przyznaję: nie od razu wszyscy byli zadowoleni ze zmian. To fakt. Drugi zaś jest taki, że nawet w przypadku gorących wielbicieli poprzedniej wersji, początkowe kręcenie nosem zmieniło się w wyraźnie narastające zadowolenie. Liczba telefonów, w miarę poznawania nowego interfejsu topnieje jak resztki śniegu na wiosnę. Podobnie jest ze zgłoszeniami błędów, co nas niewątpliwie cieszy. Na szczęście wciąż macie propozycje dotyczące rozwoju programu, dzięki czemu na nudę narzekać nie możemy, a i nasz program do serwisu staje się narzędziem superprecyzyjnym. A co nowego wprowadza ta aktualizacja?

  • W zaplanowanych wizytach dodaliśmy podgląd pięciu ostatnio wykonanych zleceń. Dzięki temu od razu widać historię napraw oraz czy do urządzenia jest już dodane nowe zlecenie. Z tego miejsca możesz również zlecenia edytować.
  • Do edytora wydruku wg własnego wzorca dodaliśmy pola daty i godziny z momentu generowania wydruku. Dostępne są w polu z danymi z listy „Dane firmowe / czasu”.
  • Do informacji po zmianie statusu zlecenia, możesz teraz dodać opis diagnozy oraz wykonania zlecenia. Dzięki temu automatycznemu powiadomieniu, klient będzie zawsze poinformowany o stanie zlecenia naprawy.
  • W zleceniach pojawił się dodatkowy filtr wg rodzaju kontrahenta. Same rodzaje możesz określić wedle własnych potrzeb, a klienta przyporządkujesz podczas edycji jego danych w zakładce „Pozostałe dane”. Taki filtr pomoże pogrupować klientów np. wg ważności, struktury organizacyjnej czy dowolnych innych kryteriów.
  • W dokumentach kosztowych dodaliśmy możliwość zapisywania szczegółowych informacji na temat zakupionego paliwa do samochodów. Wpiszesz jego rodzaj, ilość oraz przebieg pojazdu podczas tankowania. Takie informacje mogą okazać się niezbędne dla raportowania ilości jego zużycia czego wymaga obecne prawo.
  • W umowach CPC raport przebiegu umowy dla całości lub pojedynczego urządzenia możesz teraz wygenerować na dwa sposoby: dla serwisu, dla klienta. W drugim przypadku nie będzie na nim informacji o poniesionych kosztach związanych z umową oraz jej realnym wynikiem. Przecież klient nie powinien tego wiedzieć. 😉
  • W Webpanel serwisant może wyłączyć autowylogowanie. Taką drobnostkę zrobiliśmy na prośbę tych, którzy dużo na nim pracują 😉 Zmienią to w ustawieniach po zalogowaniu na swoje konto.

Z niecierpliwością czekamy na kolejne propozycje! 🙂

Krzysztof Pietras

Menadżer Serwisu

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close