Najmłodsze dziecko rozwija się
Aplikacja mobilna na telefony i tablety to najmłodsze dziecko rodziny Menadżera Serwisu. Chociaż już dziś wiadomo, że długo to nie potrwa bo będzie miała siostrzyczkę, albo braciszka. Jak kto woli 😉 Zanim jednak dojedzie do narodzin, premiery, sama musi nieco dojrzeć. W ostatniej aktualizacji kolejny progres, a dla użytkowników iOS również wizualne zmiany. A poniżej lista, jak Wasz mobilny program do serwisu zmienia się.
- Podczas wyszukiwania klienta otrzymasz od razu informację o ilości urządzeń, które klient użytkuje, przynajmniej te które macie w systemie.
- Aby mieć większy ogląd sytuacji przeglądając listę zleceń zarówno przydzielonych jak i nie, będziesz widzieć ile zleceń zostało wyświetlonych z całej grupy np. 12 z80. Wiadomo, filtry mają wpływ na to co widzimy.
- W aplikacji dla iOS przyciski nie były wyraźnie oznaczone, a jedynie opatrzone etykietą. Teraz widać je w całej okazałości.
- Ostatnie problemy z zapisem zleceń odeszły w niepamięć, uff…
- Najnowsza wersja aplikacji wymaga aktualizacji serwera o czym informuje podczas logowanie. Co prawda bez tego będzie działać, ale jednak serwer został zaktualizowany w celu poprawy pracy całości 😉
- A jak Wam się podoba obecne „Dzień dobry” aplikacji? Moim zdaniem ładniejsze od poprzedniego 😀
Mam nadzieję, że powyższe zmiany przyczynia się do jeszcze bardziej efektywnej pracy w Twoim serwisie. A jeśli masz jakieś uwagi i propozycje wyślij je, wszystkie mogą być przydatne.
Twój Menadżer Serwisu