MagBoB Kraków, Robert Bruzda
MagBoB Kraków, Robert Bruzda
Szukaliśmy programu do zarządzania serwisem, który mógłby nam zastąpić stare narzędzie, do którego zdążyliśmy się przez lata przyzwyczaić. Przetestowaliśmy kilka rozwiązań. Najlepszym z nich okazał się Menadżer Serwisu: łatwy, intuicyjny w obsłudze, bardzo przyjazny. Ma też dodatkową zaletę – pana Krzysztofa. Pierwszego w moim życiu informatyka i programistę, do którego zawsze można się dodzwonić. A nawet jak nie można, to oddzwania na ogół w przeciągu kwadransa. Poważnie traktuje nasze uwagi i propozycje. Kilka potrzebnych nam funkcji już powstało, a teraz czekamy na kolejne. Pomaga też na bieżąco w rozwiązywaniu problemów. Zdarzyło się, że potrzebowaliśmy danych, które z programu się nie zaciągały. Sprawa była dla nas dość pilna. Zadzwoniłem do pana Krzysztofa akurat, gdy wybierał się z rodziną na wakacje. Przeszedł przez odprawę na lotnisku, rozłożył komputer i czekając na samolot pomógł nam w rozwiązaniu problemu. Dzięki temu mogliśmy sprawnie pracować i obyło się bez stresu.
Ten kontakt i świadomość, że za narzędziem, od którego zależy sprawne funkcjonowanie serwisu stoi żywy, kompetentny i pomocny człowiek to nieoceniona dodatkowa wartość bardzo funkcjonalnego narzędzia, jakim jest Menadżer Serwisu.
Polecam wszystkim serwisom AGD i RTV
Robert Bruzda
MagBoB