Dostępna aktualizacja z nowymi udogodnieniami

Dostępna aktualizacja z nowymi udogodnieniami

W październikowej aktualizacji, nasz program do serwisu zyskał kilka dodatkowych udogodnień.

Wpłyną one na szybszy dostęp do niektórych funkcjonalności programu. A oto lista zmian:

  • Pojawiło się dodatkowe pole uwag, które są dostępne tylko dla serwisu. Nie są one nigdzie drukowane dla pewności, iż informacje w nim zawarte nie wypłyną do klienta.
  • Podczas wystawiania dokumentu sprzedaży do zlecenia, można automatycznie dodawać do uwag opis napraw, jak to już ma miejsce z danymi urządzenia.
  • Urządzenia, zapisane w zleceniu przez polecenie „Wpisz ręcznie”, można dodać w prosty sposób do bazy. Wystarczy na zleceniu kliknąć prawym klawiszem myszy i wybrać „Edytuj lub dodaj urządzenie ze zlecenia”.
  • Łatwiejszy jest dostęp do historii przeglądów i napraw urządzenia podczas tworzenia nowego zlecenia. Można ją sprawdzić, już na etapie jego wyszukiwania. Wystarczy zaznaczyć urządzenie i kliknąć ikonę „Historia napraw i przeglądów” w górnej części okna wyszukiwania.

Jak zwykle dziękujemy za przesłane uwagi i czekamy na kolejne. Niewątpliwie, to dzięki Państwu nasze oprogramowanie do serwisu staje się coraz doskonalszym narzędziem do zarządzania serwisem.

 

Dodaj komentarz

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close