Do każdej maszyny trafisz jak po nitce – czyli twój program do serwisu ma nowe funkcje

Do każdej maszyny trafisz jak po nitce – czyli twój program do serwisu ma nowe funkcje

Nowe, niewątpliwie przydatne funkcje znajdziecie w najnowszej, majowej aktualizacji programu Menadżer Serwisu. I to we wszystkich wersjach aplikacji. Przydadzą się przede wszystkim wszystkim pracującym w terenie i obsługujących klientów o wielu lokalizacjach.

W najnowszej aktualizacji Menadżera Serwisu skupiliśmy się przede wszystkim na udoskonaleniu opcji lokalizacji serwisowanych urządzeń. Prosiło nas o to kilka firm, których klienci mają urządzenia w innych miejscach niż wynikałoby to z głównego adresu firmy. Jak wiadomo, my naszych klientów bardzo, ale to bardzo lubimy, więc jakże nie spełnić takich marzeń ?

Dlatego w danych urządzenia, oprócz pola „Miejsce postoju urządzenia” w które można wpisać bardzo różne treści, pojawiły się też nowe pola: „Adres lokalizacji” oraz „Miejscowość”. Dzięki temu rozwiązaniu możesz określić dokładny adres, który jest inny niż adres główny twojego klienta.

Aktualizacja ta dotyczy zarówno głównych aplikacji Menadżer Serwisu Auto / Ksero / Multi jak i aplikacji mobilnej na telefony i tablety.

Jak korzystać z nowej funkcjonalności?/​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

  • Wejdź w edycję urządzenia i uzupełnij pola określające dokładny adres np.:
    • Adres lokalizacji: ul. Towarowa 10
    • Miejscowość: Warszawa
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy na urządzeniu i wybierz „Pokaż na mapie / GoogleMaps”.
  • Program sprawdzi, czy w urządzeniu są dodatkowe dane o adresie lokalizacji, jeżeli tak wyświetli zapytanie „W danych urządzenia podany jest adres, czy wskazać lokalizację wg tego adresu?”.
  • Jeżeli potwierdzisz na mapie zostanie wskazana lokalizacja wg adresu rządzenia, w przeciwnym przypadku wskazana będzie lokalizacja wg adresu klienta.

W aplikacji mobilnej, gdy urządzenie posiada określony adres pracy, na liście zleceń w oknie danych urządzenia pojawi się dodatkowa ikona nawigacji, której kliknięcie spowoduje otwarcie mapy z jego lokalizacją. Może się zatem zdarzyć, że na widoku zlecenia zobaczysz dwie ikony nawigacji: pierwsza kierująca na adres klienta, druga na adres urządzenia. W identyczny sposób zostało to rozwiązane w oknie edycji zlecenia. Takie rozwiązanie powinno bardzo pomóc serwisantom pracującym w terenie w dotarciu pod właściwy adres, aby wykonać usługę serwisową.

Jeśli rozwój Waszych działalności pociąga za sobą nowe potrzeby związane z ulubionym programem do serwisu, zapraszamy do kontaktu. 🙂

Krzysztof

Wasz Menadżer Serwisu

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close