Do każdej maszyny trafisz jak po nitce – czyli twój program do serwisu ma nowe funkcje

Nowe, niewątpliwie przydatne funkcje znajdziecie w najnowszej, majowej aktualizacji programu Menadżer Serwisu. I to we wszystkich wersjach aplikacji. Przydadzą się przede wszystkim wszystkim pracującym w terenie i obsługujących klientów o wielu lokalizacjach.
W najnowszej aktualizacji Menadżera Serwisu skupiliśmy się przede wszystkim na udoskonaleniu opcji lokalizacji serwisowanych urządzeń. Prosiło nas o to kilka firm, których klienci mają urządzenia w innych miejscach niż wynikałoby to z głównego adresu firmy. Jak wiadomo, my naszych klientów bardzo, ale to bardzo lubimy, więc jakże nie spełnić takich marzeń ?
Dlatego w danych urządzenia, oprócz pola „Miejsce postoju urządzenia” w które można wpisać bardzo różne treści, pojawiły się też nowe pola: „Adres lokalizacji” oraz „Miejscowość”. Dzięki temu rozwiązaniu możesz określić dokładny adres, który jest inny niż adres główny twojego klienta.
Aktualizacja ta dotyczy zarówno głównych aplikacji Menadżer Serwisu Auto / Ksero / Multi jak i aplikacji mobilnej na telefony i tablety.
Jak korzystać z nowej funkcjonalności?/
- Wejdź w edycję urządzenia i uzupełnij pola określające dokładny adres np.:
- Adres lokalizacji: ul. Towarowa 10
- Miejscowość: Warszawa
- Kliknij prawym przyciskiem myszy na urządzeniu i wybierz „Pokaż na mapie / GoogleMaps”.
- Program sprawdzi, czy w urządzeniu są dodatkowe dane o adresie lokalizacji, jeżeli tak wyświetli zapytanie „W danych urządzenia podany jest adres, czy wskazać lokalizację wg tego adresu?”.
- Jeżeli potwierdzisz na mapie zostanie wskazana lokalizacja wg adresu rządzenia, w przeciwnym przypadku wskazana będzie lokalizacja wg adresu klienta.
W aplikacji mobilnej, gdy urządzenie posiada określony adres pracy, na liście zleceń w oknie danych urządzenia pojawi się dodatkowa ikona nawigacji, której kliknięcie spowoduje otwarcie mapy z jego lokalizacją. Może się zatem zdarzyć, że na widoku zlecenia zobaczysz dwie ikony nawigacji: pierwsza kierująca na adres klienta, druga na adres urządzenia. W identyczny sposób zostało to rozwiązane w oknie edycji zlecenia. Takie rozwiązanie powinno bardzo pomóc serwisantom pracującym w terenie w dotarciu pod właściwy adres, aby wykonać usługę serwisową.
Jeśli rozwój Waszych działalności pociąga za sobą nowe potrzeby związane z ulubionym programem do serwisu, zapraszamy do kontaktu. 🙂
Krzysztof
Wasz Menadżer Serwisu