DK.K Bydgoszcz, Marcin Dorofiejczyk

DK.K Bydgoszcz, Marcin Dorofiejczyk

Menedżera Serwisu polecam zawsze i wszystkim

W czasach zanim kupiliśmy Menadżera Serwisu, radziliśmy sobie prowadząc dokumentację serwisu w bazie Excel. A w zasadzie to już sobie przestawaliśmy radzić, bo przy 245 serwisowanych urządzeniach, sprawdzenie historii każdorazowo zajmowało technikowi ok 45 minut. Doprowadzało to wszystkich do szału! Zajmowało mnóstwo czasu, a w sprawach pilnych, kiedy klient pieklił się na linii, bywało gorąco.

Kupiliśmy Menadżera Serwisu i wszystko się zmieniło.

Dziś urządzeń mamy przeszło 1300, a szczegółowe sprawdzenie historii dowolnego z nich zajmuje niespełna minutę. Szacuję, że oszczędzam dzięki temu ponad 6 godzin pracy technika w skali miesiąca. Bardzo cenię sobie możliwości archiwizacyjne programu, a także proste rozwiązania jak komunikaty przypominające o zbliżających się terminach konserwacji. Najważniejsze jednak jest samo podejście Krzysztofa i jego praca. Kiedy mam problem, dzwonię i on naprawia. A kiedy zaczęliśmy myśleć o tym, że trzeba dostosować się do przepisów RODO, nagle na dokumentach wyskoczyła odpowiednia formułka. Bo on to zrobił, zanim ja zdążyłem zadzwonić.

Czasem rozmawiam ze znajomymi z branży.

Oni opowiadają o programach, których sami używają do zarządzania serwisem. Słucham ich i kwituję: to jakaś namiastka programu serwisowego! A ja Menedżera Serwisu polecam zawsze i wszystkim. Bo to genialne narzędzie i jestem z niego wysoce zadowolony. Przy czym „wysoce” to delikatnie powiedziane…

Marcin Dorofiejczyk, DK.K Bydgoszcz

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close