DK.K Bydgoszcz, Marcin Dorofiejczyk
Menedżera Serwisu polecam zawsze i wszystkim
Kupiliśmy Menadżera Serwisu i wszystko się zmieniło.
Dziś urządzeń mamy przeszło 1300, a szczegółowe sprawdzenie historii dowolnego z nich zajmuje niespełna minutę. Szacuję, że oszczędzam dzięki temu ponad 6 godzin pracy technika w skali miesiąca. Bardzo cenię sobie możliwości archiwizacyjne programu, a także proste rozwiązania jak komunikaty przypominające o zbliżających się terminach konserwacji. Najważniejsze jednak jest samo podejście Krzysztofa i jego praca. Kiedy mam problem, dzwonię i on naprawia. A kiedy zaczęliśmy myśleć o tym, że trzeba dostosować się do przepisów RODO, nagle na dokumentach wyskoczyła odpowiednia formułka. Bo on to zrobił, zanim ja zdążyłem zadzwonić.
Czasem rozmawiam ze znajomymi z branży.
Oni opowiadają o programach, których sami używają do zarządzania serwisem. Słucham ich i kwituję: to jakaś namiastka programu serwisowego! A ja Menedżera Serwisu polecam zawsze i wszystkim. Bo to genialne narzędzie i jestem z niego wysoce zadowolony. Przy czym „wysoce” to delikatnie powiedziane…
Marcin Dorofiejczyk, DK.K Bydgoszcz