Coś się kończy: ostatnia aktualizacja programu do serwisu

Coś się kończy: ostatnia aktualizacja programu do serwisu

To już ostatnia aktualizacja Menadżera Serwisu Ksero. Więcej nie będzie. Przynajmniej w takiej formie. Długo zapowiadana zmiana interfejsu na taki sam jak w wersji Multi stanie się faktem. A zatem…

…coś się kończy, a coś zaczyna. Jednych to ucieszy, innych zmartwi, ale nie ma co ukrywać, że obecny jest już nieco przestarzały, a Multi daje zdecydowanie większe możliwości. Przygotujcie się zatem mentalnie. Bieżąca aktualizacja zawiera dużo zmian, które nie są widoczne, ale dążą do rzeczonej migracji. Największą z nich jest dodanie kolejnej grupy urządzeń. Nasz program do serwisu cieszy się uznaniem coraz to nowych branż, co wiąże się z jego rozwojem. Co zatem wprowadza obecna aktualizacja?

  • Nowa grupa urządzeń Suwnice / Dźwignice, przeznaczone dla serwisów sprzętu tego typu pozwala na zapisywanie ważnych informacji o konstrukcji urządzeń, dacie badania UDT, pomiarów elektrycznych czy resursu. Wydruk zlecenia zawiera listę kontrolną, która pomoże pracownikowi serwisu sprawdzić wszystkie ważne punkty podczas usługi.
  • Do zlecenia dodaliśmy możliwość zapisania informacji o przesyłce wejściowej. Można wprowadzić datę, numer przesyłki lub inne dane. W tym samym miejscu znajdziecie też opcję zapisania innego adresu wysyłki naprawionego urządzenia, jeżeli zajdzie taka konieczność. Po numerze przesyłki wejściowej wyszukacie również zlecenie.
  • W edycji zlecenia pojawiła się dodatkowa zakładka „Powiązane pliki”. Do tej pory dostęp do plików uzyskiwaliście pod prawym przyciskiem myszy na zleceniu. Dodanie tej zakładki do okna edycji ułatwi zarządzanie dokumentami związanymi ze zleceniem.
  • W zleceniu pojawiło się dodatkowe pole „Umiejscowienie na serwisie / magazynie serwisu”, które pozwoli zapisać informację gdzie naprawiony sprzęt został odłożony.
  • Przy ręcznym dodawaniu rozliczenia CPC rok/miesiąc ustawiany jest jako kolejny, a nie wg daty. Zatem jeżeli ostatnim rozliczonym miesiącem był grudzień 2020 kolejny ustawi się jako styczeń 2021. Nie dotyczy to grupowych rozliczeń automatycznych.
  • Możecie też odtąd zaznaczyć w zleceniu, że technik ma być powiadamiany wiadomością e-mail o zmianie statusu zlecenia. Przyda się, aby np. powiadomić technika o dostawie części do realizacji zlecenia.
  • W lewym dolnym rogu okna edycji zlecenia znajdziecie opcję zaznaczenia automatycznej wysyłki dokumentu do technika. Teraz również wyślecie dokument wg własnego wzorca.
  • Wystawiając fakturę do zlecenia, możecie odtąd automatycznie dodać też numer ewidencyjny urządzenia lub rejestracyjny pojazdu w uwagach faktury. Wystarczy zaznaczyć „nr ewid./rejestracyjny” w pierwszej wystawianej do zlecenia fakturze, aby program zapamiętał decyzję dla wszystkich wystawianych na danym stanowisku w przyszłości.
  • Funkcję drukowania seryjnego faktur rozbudowaliśmy o możliwość seryjnego zapisu w plikach PDF.
  • W należnościach sprawdzicie liczbę dni przed lub po terminie płatności.
  • Po zalogowaniu do WebPanel, klient może sprawdzić listę zgłoszonych zleceń jeszcze przed ich akceptacją. Dopóki serwis nie akceptuje zlecenia klient może je usunąć. Po akceptacji serwisu, stają się przyjętym zleceniem i klient nie może już go usunąć. Widoczne są do czasu, aż serwis usunie je z bazy WebPanel.
  • Na WebPanel klient może wpisać numer listu przewozowego, jeśli wysłał urządzenie do naprawy kurierem oraz podać inny adres przesyłki zwrotnej, niż adres główny podany w zleceniu.

Dziękujemy za wszystkie przesłane uwagi i czekamy na kolejne. Są one cennym źródłem inspiracji dla naszej pracy, a nasz program do serwisu jest dzięki nim lepszy.

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close