Co zyskasz

Co zyskasz

Co może zyskać Twoja firma?

Czas. Pieniądze. Ład w serwisie i sprzedaży. Porządek w magazynie. Spokój jej właściciela.

Prowadzisz firmę. Zajmujecie się sprzedażą i serwisem urządzeń. Masz wielu klientów, codziennie przychodzą nowi, a starzy nie dają się przechwycić konkurencji i kupują u Ciebie nowe urządzenia… Byłoby idealnie, prawda? W praktyce wygląda to nieco inaczej: konkurencja nie śpi, klienci szukają oszczędności i przy nieco tańszej (choćby pozornie) ofercie często są gotowi zapomnieć o paroletniej współpracy. Jak najdłużej eksploatują stare urządzenie, choć naprawy w ciągu roku kosztowały już tyle, co kupno nowego. Jeszcze mają pretensje, że ciągle coś się psuje… Starasz się nad tym zapanować, ale przecież nie jesteś w stanie dopilnować wszystkiego! 

Dajemy Tobie i Twoim pracownikom narzędzie, dzięki któremu łatwiej będzie:

– rozmawiać z klientami

– planować sprzedaż

– oceniać rentowność urządzeń

– zarządzać informacjami o bazie klientów i urządzeń

– planować zakupy i zasoby magazynowe

– wykonywać wiele innych czynności i zadań związanych z codzienną pracą firmy we wszystkich jej działach: serwisie, sprzedaży, księgowości i magazynie.

Menadżer Serwisu to program do serwisu stworzone w firmie takiej, jak Twoja. Od prawie 15 lat prowadzimy sprzedaż i serwis urządzeń biurowych. Rozmawiamy z klientami, naprawiamy maszyny i staramy się zapanować nad wszystkim. Nasz program serwisowy testujemy u siebie i w kilkunastu innych serwisach, które możesz zobaczyć w zakładce <referencje>

Jakie problemy udało się dzięki Menedżerowi Serwisu rozwiązać nam i innym użytkownikom programu?

1.Tłumaczyliśmy klientowi, że kupując nieoryginalne tonery więcej wyda na materiały eksploatacyjne. Aż w końcu wpadliśmy na pomysł wygenerowania raportu napraw z okresu, kiedy używał tonerów oryginalnych oraz podróbek. Wyszła interesująca różnica w wartości wykonanych napraw. Klient powiedział „Acha. No to ja zamówię ten toner oryginalny u was”

2.Jeden z najlepszych handlowców bez ostrzeżenia odszedł do konkurencji. Firma prowadziła w MS kompletną bazę klientów. Wygenerowała dane tych, które obsługiwał właśnie rzeczony handlowiec i wysłała do nich maila z zapowiedzią kontaktu osobistego i przedstawieniem oferty specjalnej. Spośród prawie 50 klientów, na zmianę serwisu zdecydowało się dwóch.

3.Jeden z klientów nie chciał zapłacić za usługę. Twierdził, że maszyna cięgle nie jest sprawna, co chwilę przyjeżdża do niej serwis, a kwoty na jej naprawy wydaje bajońskie. Co zrobiliśmy? Wydrukowaliśmy raport historii pracy urządzenia i położyliśmy mu na biurku. Jasno widać było, że to tylko jego zagrywka, wizyt nie było wiele, a prawie wszystkie to tylko przeglądy okresowe lub wymiany zużytych części. Zapłacił. Jest bardzo dobrym klientem, kupił kolejne urządzenia.

4.Właściciel firmy również pracował w terenie. Codziennie wieczorem, zamiast do domu, zjeżdżał do firmy i sprawdzał zlecenia na dzień następny. Dzięki pracy zdalnej wersji 2010, zlecenia sprawdza na kanapie przed telewizorem, łącząc się przez Internet. Wysłał nam ostatnio maila: „Panie Krzysztofie! Zdalnie dziękuję za każdą godzinę spędzoną w domu!” Panie Wojtku! Nie ma za co 🙂

W czym może pomóc Twojej firmie nasze oprogramowanie? Sprawdź w zakładce „Poradnik”. Bardziej ambitnym polecamy lekturę „instrukcji obsługi”

Pamiętaj: pełną wersję programu testujesz za darmo i jeśli zdecydujesz się na kupno, nie tracisz wprowadzonych danych

Jeśli pracujesz na innym oprogramowaniu, bądź masz bazę np. w Excelu, w większości przypadków można ją zaimportować do nowego programu. Pomożemy Ci w tym.

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close