Co zyskasz
Co może zyskać Twoja firma?
Czas. Pieniądze. Ład w serwisie i sprzedaży. Porządek w magazynie. Spokój jej właściciela.
Prowadzisz firmę. Zajmujecie się sprzedażą i serwisem urządzeń. Masz wielu klientów, codziennie przychodzą nowi, a starzy nie dają się przechwycić konkurencji i kupują u Ciebie nowe urządzenia… Byłoby idealnie, prawda? W praktyce wygląda to nieco inaczej: konkurencja nie śpi, klienci szukają oszczędności i przy nieco tańszej (choćby pozornie) ofercie często są gotowi zapomnieć o paroletniej współpracy. Jak najdłużej eksploatują stare urządzenie, choć naprawy w ciągu roku kosztowały już tyle, co kupno nowego. Jeszcze mają pretensje, że ciągle coś się psuje… Starasz się nad tym zapanować, ale przecież nie jesteś w stanie dopilnować wszystkiego!
Dajemy Tobie i Twoim pracownikom narzędzie, dzięki któremu łatwiej będzie:
– rozmawiać z klientami
– planować sprzedaż
– oceniać rentowność urządzeń
– zarządzać informacjami o bazie klientów i urządzeń
– planować zakupy i zasoby magazynowe
– wykonywać wiele innych czynności i zadań związanych z codzienną pracą firmy we wszystkich jej działach: serwisie, sprzedaży, księgowości i magazynie.
Menadżer Serwisu to program do serwisu stworzone w firmie takiej, jak Twoja. Od prawie 15 lat prowadzimy sprzedaż i serwis urządzeń biurowych. Rozmawiamy z klientami, naprawiamy maszyny i staramy się zapanować nad wszystkim. Nasz program serwisowy testujemy u siebie i w kilkunastu innych serwisach, które możesz zobaczyć w zakładce <referencje>
Jakie problemy udało się dzięki Menedżerowi Serwisu rozwiązać nam i innym użytkownikom programu?
1.Tłumaczyliśmy klientowi, że kupując nieoryginalne tonery więcej wyda na materiały eksploatacyjne. Aż w końcu wpadliśmy na pomysł wygenerowania raportu napraw z okresu, kiedy używał tonerów oryginalnych oraz podróbek. Wyszła interesująca różnica w wartości wykonanych napraw. Klient powiedział „Acha. No to ja zamówię ten toner oryginalny u was”
2.Jeden z najlepszych handlowców bez ostrzeżenia odszedł do konkurencji. Firma prowadziła w MS kompletną bazę klientów. Wygenerowała dane tych, które obsługiwał właśnie rzeczony handlowiec i wysłała do nich maila z zapowiedzią kontaktu osobistego i przedstawieniem oferty specjalnej. Spośród prawie 50 klientów, na zmianę serwisu zdecydowało się dwóch.
3.Jeden z klientów nie chciał zapłacić za usługę. Twierdził, że maszyna cięgle nie jest sprawna, co chwilę przyjeżdża do niej serwis, a kwoty na jej naprawy wydaje bajońskie. Co zrobiliśmy? Wydrukowaliśmy raport historii pracy urządzenia i położyliśmy mu na biurku. Jasno widać było, że to tylko jego zagrywka, wizyt nie było wiele, a prawie wszystkie to tylko przeglądy okresowe lub wymiany zużytych części. Zapłacił. Jest bardzo dobrym klientem, kupił kolejne urządzenia.
4.Właściciel firmy również pracował w terenie. Codziennie wieczorem, zamiast do domu, zjeżdżał do firmy i sprawdzał zlecenia na dzień następny. Dzięki pracy zdalnej wersji 2010, zlecenia sprawdza na kanapie przed telewizorem, łącząc się przez Internet. Wysłał nam ostatnio maila: „Panie Krzysztofie! Zdalnie dziękuję za każdą godzinę spędzoną w domu!” Panie Wojtku! Nie ma za co 🙂
W czym może pomóc Twojej firmie nasze oprogramowanie? Sprawdź w zakładce „Poradnik”. Bardziej ambitnym polecamy lekturę „instrukcji obsługi”
Pamiętaj: pełną wersję programu testujesz za darmo i jeśli zdecydujesz się na kupno, nie tracisz wprowadzonych danych
Jeśli pracujesz na innym oprogramowaniu, bądź masz bazę np. w Excelu, w większości przypadków można ją zaimportować do nowego programu. Pomożemy Ci w tym.