Urządzenia w naprawie
Dzięki danym zgromadzonym w bazie urządzeń wiesz wszystko o maszynach sprzedanych, dzierżawionych i serwisowanych u klientów. Szczegółowa wiedza umożliwia sprawną obsługę serwisową, przygotowanie przydatnych analiz i efektywne planowanie pracy.
Wiedza o ostatniej wizycie i stanie licznika jest zawsze niezbędna aby zaplanować następne działania. Informacje o umiejscowieniu urządzenia, czasem w rozległych obszarach działania kontrahentów, pozwoli na szybką jego lokalizację bez potrzeby wypytywania po raz kolejny gdzie ono stoi. A co ostatnio zalecił kolega do wymiany? Po co się zastanawiać, skoro ta informacja znajdzie się na zleceniu i już nie będzie potrzeby pamiętania lub szukania w stercie papierowych zleceń.
Urządzenia które klient posiada zostaną wyświetlone automatycznie po jego odszukaniu. Jeśli jest ich dużo możesz je posortować wg marki i modelu, numeru seryjnego, ostatniej wizyty czy miejsca postoju.
Zobacz jak wprowadzić do bazy nowe urządzenie i w jaki sposób można pracować z tak utworzoną bazą. Poniższy film ułatwi zapoznanie się ze sposobem pracy.